Dec 13, 2009

last night




the tombola. it was fun! pictures from before and after.

9 comments:

emma said...

:D

We Blog Artists said...

looks like fun.
HUGS
Char

lina said...

oooo! how fun!

Sarah. said...

Waauw, we deden nog een kleine tombola, met 2, thuis, en ik had een supermooie plakbandhouder! Nieuw pronkstuk op m'n bureau.
Eva had een grappige kussensloop met muisjes.
Hoera voor altijd prijs, altijd gewonnen!

mieke willems said...

sarah! superleuk dat jullie er waren en leuk dat jullie blij zijn!!!

at swim-two-birds said...

Heb mijn prijs al gerecycleerd, komt misschien deze week nog op de blog, rara

jokemijn said...

:) ik vond het ook fijn er bij te zijn. De cadeautjes waren echt allemaal superleuk.

Fine Little Day said...

Festive :)

Unknown said...

Ik was er zaterdagavond bij (heel gezellig), maar moest vroeger door, dus heb tot vandaag moeten wachten op mijn kadootje ... Ben super blij!